Педагог без самоосвіти ніколи не стане педагогом! Саме тому кожен педагог Роксоланівської ЗОШ має власну тему самоосвіти з якою працює протягом трьох років
.
Щодо мене, я обрала тему "Формування критичного мислення та розвиток духовності учнів засобами уроків історії". У своїй діяльності використовую різного плану типи уроків, застосовую цікаві методики: уроки-дослідження, уроки-ігри, уроки-тренінги, майстер-класи, круглі столи, семінари і т.д. Вже другий рік поспіль співпрацюю з сайтом "На урок", що дає змогу ділитись своїми розробками і отримувати новий досвід. У 2018-2019 навчальному році розпочала самоосвіту з допомогою сайту "ВСЕОСВІТА". Перегляд численних вебінарів та участь у інтернет-олімпіадах збагачують не тільки теоретичними знаннями, але й практичним застосуванням.
.
Щодо мене, я обрала тему "Формування критичного мислення та розвиток духовності учнів засобами уроків історії". У своїй діяльності використовую різного плану типи уроків, застосовую цікаві методики: уроки-дослідження, уроки-ігри, уроки-тренінги, майстер-класи, круглі столи, семінари і т.д. Вже другий рік поспіль співпрацюю з сайтом "На урок", що дає змогу ділитись своїми розробками і отримувати новий досвід. У 2018-2019 навчальному році розпочала самоосвіту з допомогою сайту "ВСЕОСВІТА". Перегляд численних вебінарів та участь у інтернет-олімпіадах збагачують не тільки теоретичними знаннями, але й практичним застосуванням.
Комментариев нет:
Отправить комментарий