Питання єдиного творчого педагогігчного та учнівського колективу гостро постало у добу сьогодення. в потоці інформаційного простору ми забуваємо про поняття допомоги, підтримки та єдності у досягненні спільної мети в формуванні справжнього компетентного учня Роксоланівської ЗОШ.
У своїй роботі, на посаді заступника директора з НВР, на першочерговий план ставлю створення міцного педагогічного колективу. На кожній із педрад намагаюсь провести ряд тренінгів, що сприятимуть виконанню поставленого завдання. На останній з педрад провела тренінг "Педагогічна майстерність". Під час тренінгу члени колективу мали змогу визначити основні критерії роботи педагога, що працює на результат та порівняти їх з думкою учнів школи (оскільки попередньо з учнями проводилось анкетування з вищевказаного питання).
У своїй роботі, на посаді заступника директора з НВР, на першочерговий план ставлю створення міцного педагогічного колективу. На кожній із педрад намагаюсь провести ряд тренінгів, що сприятимуть виконанню поставленого завдання. На останній з педрад провела тренінг "Педагогічна майстерність". Під час тренінгу члени колективу мали змогу визначити основні критерії роботи педагога, що працює на результат та порівняти їх з думкою учнів школи (оскільки попередньо з учнями проводилось анкетування з вищевказаного питання).
Комментариев нет:
Отправить комментарий