Творчий учень завжди вміє проявити свій інтелект та розумові здібності незалежно від ситуації. Проте, я впевнилась, що в класах, де є декілька учнів з високим рівнем знань необхідно проводити роботу в групах.
Учні, які мають нижчий рівень знань намагаються виконувати у групі допоміжну роль у пошуці інформації, таким чином на підсвідомому рівні її запам'ятовувати. Групові види роботи практикую в усіх класах. Зазвичай це відбувається під час опрацювання історичних документів, ілюстрацій, створенні схем та таблиць.
Така робота дає гарний результат, а ще створює ситуацію конкуренції: -а хто краще?,- а хто швидше?. Учні завжди отримують позитивні емоції та хороші оцінки під час таких уроків. Вважаю, що групова робота не тільки стимулює працювати на результат, але й об'єднує учнівський колектив у досягненні спільної мети. Поділюсь секретом: якщо у класі більшість учнів не спілкуються між собою, а класний керівник прагне бачити дружний колектив, то саме така робота стане у пригоді, важливо тільки кожного разу змінювати склад команд.
Учні, які мають нижчий рівень знань намагаються виконувати у групі допоміжну роль у пошуці інформації, таким чином на підсвідомому рівні її запам'ятовувати. Групові види роботи практикую в усіх класах. Зазвичай це відбувається під час опрацювання історичних документів, ілюстрацій, створенні схем та таблиць.
Така робота дає гарний результат, а ще створює ситуацію конкуренції: -а хто краще?,- а хто швидше?. Учні завжди отримують позитивні емоції та хороші оцінки під час таких уроків. Вважаю, що групова робота не тільки стимулює працювати на результат, але й об'єднує учнівський колектив у досягненні спільної мети. Поділюсь секретом: якщо у класі більшість учнів не спілкуються між собою, а класний керівник прагне бачити дружний колектив, то саме така робота стане у пригоді, важливо тільки кожного разу змінювати склад команд.
Комментариев нет:
Отправить комментарий