20.03.19. - день який став для мене особливим. Саме цього дня я долучилась до атмосфери педагогічної майстерності. Це день, що дав змогу дати власний аналіз особистого професіоналізму.
Звісно ж, що до кожного дня і уроку вчитель готується, але він знає, що окрім нього і учнів у класі будуть хїіба що матеріали для уроку. А от коли мова йде про відкритий урок, то все ніби то й як завжди, але ніби й ні. Це насправді, прояви внутрішнього "я", яке хвилюється, як перед екзаменом.
Відкритий урок який я проводила, до речі, не вперше, відбувся за участі учнів 6 класу. Урок за розкладом і відповідав календарному планування тем. Тема уроку "Місто Рим. Життя і побут римського населення".Учні разом з присутніми вчителями здійснили захопливу уявну подорож до Риму. Побувати у Римі їм вдалося за допомогою перезентації, історичних документів, які залишив для них філософ Сенека, відеоматеріалів та аудіозаписів. Урок видався вдалим і цікавим. а головне: учні отримали нові знання і бажання відвідати Рим в реальному житті.
Звісно ж, що до кожного дня і уроку вчитель готується, але він знає, що окрім нього і учнів у класі будуть хїіба що матеріали для уроку. А от коли мова йде про відкритий урок, то все ніби то й як завжди, але ніби й ні. Це насправді, прояви внутрішнього "я", яке хвилюється, як перед екзаменом.
Відкритий урок який я проводила, до речі, не вперше, відбувся за участі учнів 6 класу. Урок за розкладом і відповідав календарному планування тем. Тема уроку "Місто Рим. Життя і побут римського населення".Учні разом з присутніми вчителями здійснили захопливу уявну подорож до Риму. Побувати у Римі їм вдалося за допомогою перезентації, історичних документів, які залишив для них філософ Сенека, відеоматеріалів та аудіозаписів. Урок видався вдалим і цікавим. а головне: учні отримали нові знання і бажання відвідати Рим в реальному житті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий