Урок був і залишається найважливішою складовою навчально-виховного процесу. Кожен урок може і повинен бути цікавим для учня. Для цього необхідно прикласти багато зусиль, адже сучасні учні зовсім не та аудиторія, яка залюбки буде слухати переказування матеріалу з підручника чи конспектувати новий матеріал. Як зацікавити учнів?
У своїй діяльності користуюсь роздатковим матеріалом під час роботи з яким учні займаються пошуковою діяльністю, використовую наочність, часто використовую методику скрайбінгу, це дає можливість розвивати учням творчий потенціал, мислити креативно. На кожному уроці з подачею нового матеріалу використовую відео фрагменти, роботу з картою (за необхідністю), методику "Кубування" та метод-гру "Дивуй". Це справді діє і дає позитивний результат. Основне завдання в роботі - запалити вогник в очах учнів і полум'я у серцях. Важливо любити те, що ми робимо і тільки тоді результат не заставить себе довго очікувати.
.
У своїй діяльності користуюсь роздатковим матеріалом під час роботи з яким учні займаються пошуковою діяльністю, використовую наочність, часто використовую методику скрайбінгу, це дає можливість розвивати учням творчий потенціал, мислити креативно. На кожному уроці з подачею нового матеріалу використовую відео фрагменти, роботу з картою (за необхідністю), методику "Кубування" та метод-гру "Дивуй". Це справді діє і дає позитивний результат. Основне завдання в роботі - запалити вогник в очах учнів і полум'я у серцях. Важливо любити те, що ми робимо і тільки тоді результат не заставить себе довго очікувати.
.
Комментариев нет:
Отправить комментарий