Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.
М.Ебнер-Ешенбах
Це справді влучно підібрані слова, адже кожен вчителя використовує різні форми роботи на уроці для того щоб активізувати діяльність учнів та отримати високий результат у навчанні. Виходячи з свого ще не великого досвіду, можу сказати. що використовувати необхідно всі методи і форми, адже тільки апробація дає змогу зрозуміти, що є дієвішою формою роботи у кожному класі зокрема. З впевненістю говорю, що наші учні можуть і вміють працювати творчо. Тому часто використовую саме такі форми роботи. Напротязі першого семестру все частіше працюємо над створенням лепбуків до тем у старшій школі та роботою з картами і документами у середній. Для уроку з елементами створення лепбуків існує алгоритм.
Щодо роботи з історичними картами, то теж необхідно враховувати тему уроку. специфіку класу та необхідність використання такої форми роботи. Проте, не слід розпочинати таку роботу, не ознайомившись з алгоритмом використання історичних карт на уроках історії.https://drive.google.com/open?id=1j--d2nMhomjTfgm6KTI5DSwh3OLb7
Якщо ж вчитель впевнений у своєму намірі та результативності використання такої форми роботи - вперед! Мені особисто такі форми роботи приносять велике задоволення, формують учня як всебічно розвинену особистість і дають можливість оцінити кожного індивідуально.
М.Ебнер-Ешенбах
Це справді влучно підібрані слова, адже кожен вчителя використовує різні форми роботи на уроці для того щоб активізувати діяльність учнів та отримати високий результат у навчанні. Виходячи з свого ще не великого досвіду, можу сказати. що використовувати необхідно всі методи і форми, адже тільки апробація дає змогу зрозуміти, що є дієвішою формою роботи у кожному класі зокрема. З впевненістю говорю, що наші учні можуть і вміють працювати творчо. Тому часто використовую саме такі форми роботи. Напротязі першого семестру все частіше працюємо над створенням лепбуків до тем у старшій школі та роботою з картами і документами у середній. Для уроку з елементами створення лепбуків існує алгоритм.
Щодо роботи з історичними картами, то теж необхідно враховувати тему уроку. специфіку класу та необхідність використання такої форми роботи. Проте, не слід розпочинати таку роботу, не ознайомившись з алгоритмом використання історичних карт на уроках історії.https://drive.google.com/open?id=1j--d2nMhomjTfgm6KTI5DSwh3OLb7
Якщо ж вчитель впевнений у своєму намірі та результативності використання такої форми роботи - вперед! Мені особисто такі форми роботи приносять велике задоволення, формують учня як всебічно розвинену особистість і дають можливість оцінити кожного індивідуально.
Комментариев нет:
Отправить комментарий